bassen2 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 tenkte eg skulle ta turen idag kjønner dere.. noen som vet hvor det finnes åpen b.hage rundt dette område? har dere gått der ? er det bra?? koster det noe? ska eg ha ned lunsj til barnet?
Silverpilen Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det er to i området som jeg vet om; Fridalen kirke og Støpeskjeen i Fabrikk gaten. Har ikke vært der selv, men hørt at Støpeskjeen er litt liten. Ta med mat og innesko og koster 20,- Et bra tilbud når man har aktive små
Mor til Mini Skrevet 9. juni 2007 #3 Skrevet 9. juni 2007 Vi går i den åpne barnehagen i Fridalen kirke. Veldig kjekt -Mini elsker det :-) Masse leker, god plass, stort langbord med barnestoler, og veldig hyggelig leder. Og hyggelige foreldre & barn som går der. Sangstund kl. 11, ellers fritt. Anbefales :-) Åpent mandag, onsdag og torsdag 10.00-14.30. Koster 20,- pr. gang. Ta med mat til barnet hvis h*n skal spise i løpet av tiden dere er der. Hvis du ikke vet hvor kirken er, finner du adressen og kart på telefonkatalogen på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå