Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på de små i denne varmen av klær og pledd? Jeg tenker både på i vogna og i byen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

minst mulig. i går var det utrolig varmt- så da lå han ute å sov i vogna med bare kortarmet body og ingenting over.

Han er også veldig varm av seg.

Skrevet

i vogna liker jeg å ha på han en "forlenget" body med korte armer og bein. De er nokså svale synes jeg. Her trenger han ikke ha noe over seg i varmen. jeg har en vognparaply som sørger for god skygge. Går jeg inn med vogna, på cafe eller lignende, legger jeg kanskje et helseteppe over han, men det kommer an på hvor kjølig det er inne. Har jeg han ut av vogna må jeg sørge for at han er tildekket i sola. Jeg bruker ikke solkrem på han, men da får han på seg et par tynne, lange sokker og en solhatt. Alt ettersom været da selvfølgelig. Men her er det 25 c- 30 c om dagen!

Skrevet

Shorts, t-skjorte og sandaler.

Skrevet

Her går begge gutta i bare bleia.. dvs minsten ligger i vogna i bleia. Skal vi på buikken har de på kortarmet og shorts....

I går lå minsten i bleie i vogna uten noe iver seg i skyggen pg enda var han varm.... (30 grader i skyggen i går da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...