martine68 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg lurer på om tanta kommer på besøk idag jeg. Tempen datt til under coverline idag så da er nok tante på vei. Idag er jeg på syklusdag 24. Er det mulig å bomme så til de grader på el da? Skjønner hvorfor jeg ikke hadde noe el-slim da ja. Må jo så vidt ha rukket å bli kvitt forrige tante før el var der. Sukk, jeg som denne gangen liksom holdt litt igjen for å treffe el på riktig dag og så kunne jeg egentlig bare kjørt på i hele pinsa. Er det noen av dere som har kortere sykluser om sommeren? Mener å huske at i fjorsommer hadde jeg også kortere sykluser. Utover høsten ble de liksom litt lengre igjen.
fremtidoghåp Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har du tatt EL-test? Når steg tempen (på hvilken syklusdag)? Det KAN jo være det som kalles for implantation dip.... Men da skal den lave tempen kun vare en dag. Håper for deg! (Er du 68- modell, forressten? Jeg også!)
jenkas69 Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg håper tanta di IKKE kommer Martine! Men til spørsmålet om kortere syklus om sommeren... Tja... siden du nevner det. Jeg har hatt 26 dagers sykluser de siste månedene. (Skrev nettopp et innlegg om det) Og det hadde jeg ikke i høst/vinter, men derimot i fjor sommer. Så kanskje det er noe i det med korte sommersykluser. Jeg har forresten også tidlig EL. Men la oss nå håpe at dette ikke gjelder deg da, og at tanta vet å holde seg unna! Lykke til!
martine68 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har nok ikke el-testet denne gangen. Er ferdig med det etter over 1 år med el-tester. Satser heller på temping, men bommet denne gangen. Det er nok tante som er i anmars og ikke festedipp. Det hadde jeg nemlig på dag 7 dpo trodde jeg. Kjenner de velkjente murringene og puppene er ikke ømme lenger. Så her i gården blir det tantebesøk til helga... "jippi"....
martine68 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2007 Nei har du sett. Tror dere ikke tanta dukket opp da. Syklus på 23 dager er faktisk ny rekord. Ikke rart det ikke ble noen spire når vi ikke en gang hadde sex rundt el. Snakk om totalbom. Da får jeg varme magen i solsteken i helga og håpe på bedre klaff neste pp. Tror det har vært storinnrykk av tanter denne helga. Skulle tro de rykker inn for å sikre seg sin dose av helgens grillmat.....Ja ja, over helga er det rett ut. Kanskje jeg skal sørge for å svi maten så mye at akrylamiden tar livet av a. he he.... noen med gode bli kvitt tante-tips. Ha en god å solrik helg jenter. klem fra
evigoptimist Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 æsj, tanteskremseler!!!!!!!!!!! Min dukket opp i lunsjen idag...to dager forsinket...og IKKKKKKKEE ønsket. Så gode kvitt-tante-tips mottas med takk!! Er drittlei....
Beth Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Æsj, Martine, for noko dritt! Sjøl hadde eg 24-dagars syklus denne gongen - ingen favoritt! Du får nok satse på hytt-og-pine-kos, sidan den tanta di er så upåliteleg. Eg har kasta ut tanta og starta på ny frisk i går. Så får vi sjå kva gubben vil vera med på denne veka Vi får nyte sola - men for min del kan det gjerne bli litt mindre enn 31 grader når eg må jobbe. Sukk. Klem frå
gull-ønske Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Hei Martine68! Forstår godt at du er lei disse evindelige tanta-besøkene. Men heller litt korte sykluser enn veldig lange når det likevel ikke klaffer. Håper ny pp endelig kan gi deg det etterlengtende resultatet denne gangen. Håper "grillinga" var vellykket for deg (og ikke tanta)! Trøsteklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå