Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 ...etter symptomer... Synes egentlig jeg er ganske flink, eller var i alle fall... Bestemte meg for at siden kroppen ikke produserer hcg før dag 8 eller noe, så er det umulig å skulle kjenne noe som helst. Men det var før stikkningene startet! Og ikke minst bekkensmertene. Dette er til nå de to eneste jeg har tillatt meg å kjenne på, men de er så forbanna tydelige, at å overse de er plent umulig! Sukk....idag er det en uke siden jeg var hos Stork, hvis jeg klarer å la være å teste, kan mensen komme fra mandag til fredag neste uke....men det klarer jeg neppe ;o)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Symptomer kan komme før dag 8. På dag 8 er HCG så pass høyt at det kan oppdages på en blodprøve. Vet at det ikke er uvanlig å kjenne når egget fester seg etc. jeg har vært gravid før og hadde mye symptomer allerede 1 uke etter unnfangelse/inseminasjon.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Det man kjenner kan like gjerne være et resultat av selve inseminasjonen... de fortalte at det var annerledes med inseminasjon enn naturlig befruktning fordi de sprøyter noe inn som kan gi trykkfølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå