Gå til innhold

Var på UL i dag,19.cyklusdag og ingen EL ennå????? Uten den kan jeg ikke starte på spray... :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som er helt, helt på grensen til å nå forsøket før sommerlukket.... :o(

Tror dere det er riktig at sex kan utløse EL?

(undrer meg på om det er derfor vi ikke har klart det selv... Jeg har jo aldri regnet med EL omkring 20.dagen...)

Ønsk meg en fruktbar helg, jenter :o) hehehe - det ønsker ihvertfall jeg dere!

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orgasme skal visstnok kunne utløse EL, så det skader slett ikke å prøve. :o)

Er det vanlig med UL før man starter opp med spray, eller er det pga ustabil syklus eller noe? Jeg skal starte opp med spray mens riksen har sommerstengt, og da er det vel liten mulighet for UL. Får håpe det holder at jeg har kontroll på EL selv.

Typisk at EL blir utsatt når man absolutt har behov for at den skal komme. Du får ha masse sex i helga, kanskje dere faktisk kan klare det selv. Hadde vært supert det da. :o)

Kunne de se på UL om du ville få EL snart da?

Ha en fruktbar helg, hehe.

Skrevet

Takk :o)

Det er normalt å starte på spray på dag 21. Da burde jo EL være overstått. I dag på dag 19, er egget mitt 13mm. Det vokser ca 1-2mm pr døgn. Ved uttak pleier egget å være 19mm, så egget mitt skal vokse fort hvis det skal modnes og løsnes i helgen. -Det hjelper jo at vi skal på hytta - alene denne helgen *smil* så vi får travelt!

Jeg har/har hatt veldig stabil syklus, på ca 27 dager. Merkelig da at EL ligger så sent...

:o)

Skrevet

Jeg pleier å ha EL på dag 19, så antar spraystart blir regulert ut fra det.

Vet ikke hvor fort egg pleier å vokse jeg, men du får gjødsle godt, så blir det nok stort og fint. :o) Tipper orgasme og sex bare kan få egg som allerede er modne til å løsne, så det viktigste er jo voksinga.

Hvis du har syklus på 27 dager og ikke EL før etter dag 20 er det ikke så lett å bli gravid nei. Men det har du sikkert sjekket ut tidligere?

Kose dere i helga da. Uansett utfall så er det deilig å ha en helg alene på hytta. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...