barnII 15.02.08 Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 nå skjønner jeg egentlig ikke så mye. var 100% sikker på at jeg var gravid. men testen viste negativt. skikkelig nedtur ettersom jeg var så sikker. hadde sist mens 2/5 og fortsatt ikke fått noe. i tillegg ømme bryster. men kan det skje at alt blir så vanvittig forskjøvet da det er første måneden uten p-piller? noen erfaringer??(og selvfølgelig så jeg på testen etter en halv times tid.... da var den selvfølgelig positiv, men den skal jo ikke leses av etter 5min......søren også)
*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Hva slags graviditetstest brukte du? Du burde kjøpe den nye digitale til CB, den kan du teste med inntil 4 dager før IKM, i og med at du er litt usikker på syklusen din etter pille bruk kan det jo være at IKM har blitt forskjøvet litt? Det er jo alltid lov til å håpe :-) Min første syklus etter pille bruk var på 45 dager ! Lykke til!
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Den digitale til CB viste feil hos meg tre ganger..... Måtte ha den vanlige CB'n for å få rett resultat, så ikke stol helt på CB digital.... Er jo mulig de har forbedret den nå da. :-)
*Vetlis* Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Den nye jeg snakker om har kun vært i salg ca 1mnd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå