Gå til innhold

Dere som nettopp har blitt gravide! Når og hvor ofte hadde dere sex den mnd. det klaffet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har ikke prøvd sånn på å bli gravide, var sånn blir det så blir det holdning. Bare sluttet på pillen og hadde sex når vi hadde lyst. Når jeg ble gravid hadde vi sex bare den dagen jeg hadde el.slim, ikke fordi vi prøvde å bli gravid, men rett og slett fordi vi ville ha sex, og 3 uker etter begynte jeg å etterlyse mens, så tok en test, og jammen var den ikke positiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på p-pillen 1 uke etter siste mensen slik at jeg var i rute til eggløsning. Sex hver dag i 3 uker:) og så var det gjort! Det ble litt pliktsex, men har heldigvis villig samboer...Skal vi gjøre det igjen tror jeg ikke vi skal gå så hardt inn for det, men moro var det at innsatsen ga resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde oss bare èn gang den mnd,og trodde overhode ikke det var i nærheten av el,men der tok vi visst feil...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gjorde og gjør det hver kveld. :)

Ikke bare for baby men også fordi det er godt.

Det klaffet for oss. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...vi hadde sex da det passet oss vi...tenkte overhode ikke noe på om det skulle klaffe med el:)

sluttet på pilla, og mnd etter var vi gravide..så gikk fort:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex hver dag rundt EL, og det var slik vi gjorde det da vi ble gravide sist gang også. Vi brukte forskjellige stillinger, og ljeg a noen ganger bena opp etterpå, og andre ganger ikke.

Lykke til HI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex onsdag og torsdag, ikke fredag (da rakk vi ikke), sex igjen lørdag og søndag, positiv el-test søndag. Dette var første pp vi var på samme plass rundt el etter at jeg mistet. Så hadde flaks med at el kom til ei langhelg siden vi bor noen timer unna hverandre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor dere hver for dere? Skal dere fortsette med det etter at babyen kommer også?

Spør bare av ren nysgjerrighet her jeg altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg flytter i sommer:-) Vi bor tre timer unna hverandre på grunn av jobb. Jeg jobber som lærer og vil gjøre unna skoleåret før jeg flytter. Men det gjorde det litt vanskelig å prøve å bli gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for mange svar og tips! :-)

 

Håper det klaffer for meg også snart! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vil_bli_gravid83

Vi sørga for å ha sex hyppig mellom 14-16 dager etter første mensdag.. Regna ut at jeg antageligvis hadde eggløsning da. Og det funka perfekt! 2 uker senere var det positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde sex 4 av 5 dager før eggløsning, siste dagen var første dagen med el-slim. Tror jeg hadde el dagen etter det eller noe sånn.

 

hehe, nå virker det litt fjernt, jeg er litt øm i livmora og vil ikke ha sex, så nå tror jeg det er flere uker siden sist.. Gleder meg til 1.trimester er ferdig og livmora bikker oppover i stedet for å ligge i veien i bekkenet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått på hormonkur og fekk beskjed om å ha rikeleg med sex rundt eggløysing. Par ganga om dagen i 4-5 daga (for å vere sikker). Dette klaffa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke akkurat planlagt å bli gravide, og på grunn av alt for mye som skjer for tida, så har vi hatt et begredelig sexliv gitt. Én gang holdt, uten at jeg verken hadde oversikt over EL eller mens... Det virker ikke som om det er noen regel på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...