Gå til innhold

oppussing med baby i hus?

Anbefalte innlegg

Nå er klokka snart 08.00 å dem i første driver å kaster ut alt i leiliheta i en svær kontainer som står utenfor soveromsvinduet vårt. Jenta våkna av ett smell i kontaineren da dem kasta ut en sofa (så ut vinduet). Dem begynte ved 07.00 tiden tror jeg. Sønnen til hu som bor der sendte mora på ferie i sommer så han kunne pusse opp hele leiliheta hennes.

Men er det egentlig greit at man begynner å bråke å borre osv kl 07 om morran? Ja dem fleste er vel på jobb så det er vel best å gjøre sånt på dagtid. Jenta mi får sileppe å begynner å gråte når dem borrer. vi bor i 3etg å det høres veldig godt. Hvordan er det egentli meg å sifra om sånt før man begynner?

Hadde det vært meg som skulle pusse opp så hadde jeg vertfall gitt beskjed til alle i blokka at det kom til å bli bråkete her osv..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9530608-oppussing-med-baby-i-hus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

Enig at dere kunne fått et nabovarsel e.l på de kommende aktiviteter. Det sagt,det er utrolig hva disse babyene lærer seg å ignorere etterhvert som de blir vant. Hvis du lar jenta di sovne i bråket vil hun faktisk sove godt allikvel.

Men,jeg tror kanskje jeg ville ha sagt i fra om at 07.00 er litt i tidligste laget og spurt om han ikke kunne drøye til 08.00. Det er jo i og for seg da er "normal"arbeidsdag begynner. I hvertfall drøye det som bråker mest til de tider.

Der jeg bodde før drev de å bygde leiligheter og de startet med lastebillass med stein og masse annet bråk mellom seks og syv. Jeg spurte de om hvorfor de begynte så tidlig midt i et boligfelt (masse små barn der å) og fikk til svar at store kjøretøy som gravemaskiner osv måtte vegg fra veiene når rushet startet åtte eller ni (husker ikke). Det var vist både normalt og fult lovlig å starte etter syv. Utrolig frustrerende både for de med barn og de som jobber natte og helgevakter for å si det sånn.

Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt på døren og fortalt dem at det var veldig frustrerende for deg siden du har en liten baby i hus og om de på noen måte kunne gjøre det lettere for deg. Bare snakk hyggelig og smil pent så finner dere sikkert en måte som passer dere begge. Lykke til:)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...