Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som har blitt gravide mens de tok p-piller? hvordan var blødningen da og hvordan merket dere at dere var gravide, symptomer osv?

:)

Skrevet

Hei du.. Jeg ble for fire år siden gravid på p-piller. Merka faktisk ikke no.. eller merka no men skjønte ikke for alt i verden at jeg kunne være gravid. Gikk til legen siden jeg hadde så veldig vondt i magen, og kasta opp i hytt og vær.. Kom til legen og de tok blodprøver, kjente på magen min, og ba om en urinprøve. Så fikk jeg beskjed om å vente litt mens de så litt på prøvene mine.. Ble kalt inn igjen etter 5 min og legen sier, tror du er gravid jeg.. Holdt på å dette ut av stolen.. ville bare løpe ut derfra, var så laaaaaaaaaaaaaannnnnngt ifra klar for det han sa.. Endte med PA den gangen.

Så kan ikke svare deg så veldig på hvordan det var med blødninger for jeg hadde vel ikke helt oversikt tror jeg siden jeg ikke reagerte, husker ikke at det var noe unormalt i forhold til mens i allefall, og jeg var vel sikkert 8 uker på vei når jeg fant det ut, hadde abort i uke 10 i allefall.

Skrevet

Merka bare at mensen uteble...

Og at puppene ble ømme...

Testa meg da, 4 dager over IKM, men den var negativ...

Ti dager senere hadde mensen fremdeles ikke kommet, og puppene like ømme....

Da fikk jeg jeg svak positiv test...

JEg gikk på trionetta som er ute av marked nå..

Ironisk nok hadde jeg vært med legen samme uken og fått resept på nytt merke....

Skrevet

hei! jeg ble gravid på p-pillen trionetta. svarte på et lignende innlegg her inne i går: http://www.barnimagen.com/forum/thread/9526906. mensen min kom ikke på en uke, så det var vel det symptomet jeg reagerte på da. så tok vi en test og den var positiv, men vi bare fornekta det hele da (siden jeg gikk på p-piller så kunne jeg jo ikke ha blitt gravid?!). - men 5 dager senere tok vi enda en test, og den viste også positivt. men var ganske dårlig helt fra unnfangelsen jeg da (som jeg svarte i det andre innlegget).. mener også å huske at puppene mine var ganske ømme og at nipplene mine ble litt mørkere i begynnelsen..

Skrevet

å jada,han ble 7 år i april:) men jeg må være utrolig fruktbar,7åringen kom på pilla og snuppa i magen kom med kondom,hehe.. ingenting er sikkert vettu,kun avholds(særlig:)

Skrevet

ok, takk for svar alle sammen:)

jeg har tatt p-pillen som vanlig, men har hatt en del symptomer, men de har vært litt vage og jeg føler meg egentlig ikke gravid. har vært en del kvalm, dårlig ånde, ømme bryst, mensmurring tidligere enn vanlig, en bloddråpe utenom mensen m.m. tok en test på mandag som var negativ..

ventet mensen i dag, og våknet i natt med menssmerter som holdt meg våken halve natta, men da jeg stod opp kom det bare et par dråper og vanligvis skulle den vært godt i gang da. men etter noen timer begynte det å blø mer, og fikk skikkelig menssmerter, verre enn vanlig. så da kan jeg vel regne med at jeg ikke er gravid da.. får se om symptomene fortsetter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...