Gå til innhold

Hei alle sammen! Ny her og trenger noen råd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min samboer bestemte oss for noen mnd siden at nå var tiden inne for å prøve å bli gravid. Vi gleder oss utrolig mye begge to, og håper det vil klaffe snart. Problemet er bare at det nå har gått over 85 dager siden siste mens. Jeg har brukt p-piller i 8 år, og sluttet på de tidlig i mars mnd. Fikk mensen som normalt etter endt p-pille brett, men den dukker ikke opp igjen. Hvor lenge bør jeg vente med å kontakte lege? Er litt bekymret i og med at det ligger til familien å ha problemer med å få barn. Noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville ha bestilt time til legen og fått sjekket det,for meg høres det rart ut å gå 85 dager over,vet at mange gjør det når de venter på mensen etter en abort,men det er jo ikke naturlig å vente så lenge.

Lykke til!

Skrevet

Har du tatt en test??

Men tror du skal ta en tur til lege din jeg...Tror dem sier at etter 3 mnd uten mens så skal du kontakte lege...

Håper du finner ut av dette fort=o)

Lykke til

klem

Skrevet

Hei igjen!

Takker for gode råd. Har tatt kontakt med legen min nå, så får vi se hva som skjer vidre. Han var så klart borte i dag, så jeg må nok bare lure vidre til over helgen.

Har testet flere ganger ja, men negative resultat.

Lykke til dere også! Håper vi alle har en spire i magen om ikke lenge!

Klem :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...