Gå til innhold

Skal jeg tørre bruke Ceraxette p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over 35 år å har aldri brukt prevensjon av noe slag fordi jeg er livredd bivirkninger å siden jeg har lavt stoffskifte å er overvektig vill jeg ikke ta noe jeg kan bli enda feitere av,er det bare negativt med alt som heter prevensjonsmiddel?Det var legen som skrev dem ut for meg,tror kansje fordi jeg ammer også å att den ikke var farlig til amming.Men har hørt om hormon greier hva går det ut på?Å sterilisere seg er ikke så trygt likevell så,hm hva skal jeg gjøre da?Typen nekter å gjøre noe fordi han er redd for att han blir......der nede,jeg skjønner han for alt er jo gambling.Noen tips å råd å gi meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hva mener du med at sterilisering ikke er så trygt likevel?

Skrevet

jeg er i omtrent samme situasjon som deg... kanskje.. hehe.. Har to jenter, lavt stoffskifte så jeg har lett for å bli.. mindre liten.. og aldri tålt hormoner, blir så utrolig sinna (så du kan tenke deg sangerskapene mine... hehe).

legen min skrev ut Ceraxette til meg og de fungere veldig bra!

jeg har ikke gått opp noe som helst, humøret mitt er bare bittelitt mindre hyggelig og alt er egentlig som før. Det eneste forskjellen er at min urin luktet litt metall med en gang (beklager detaljer)men det gikk over etter under ei uke.

Skrevet

Jeg har ikke gått opp av de i det hele tatt, men har hatt en del blødninger etter at jeg begynte på ceraxette. Humøret er det samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...