tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det kjenne ut som jeg har hold i høyre eggstokk. Det stikker og sprenger, men gjør ikke så veldig vondt. Har lest at det gule legme kan gi litt smerter. Noen som opplever noe lignede?
Adelina2 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hadde masse av det samme med nr. 1 ..følte at jeg hadde hold veldig ofte..ikke noe godt men helt normalt..kjenner det litt nå med nr 2 også :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kjente også det. På UL trykte gynekologen over eggstokkene og da jeg så et det var vondt på den ene sa hun at det var der egget hadde løsnet og at den var aktiv, avgir hormoner/hovenhet som kan gi litt smerter.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har det slik jeg også.. P åhøyresiden og faktisk noen ganger på venstre side, men mest høyre. Jeg fikk høre at det er at livmor vokser og blir større og da er det båndene som strekker seg, og at det er det jeg kjenner.. Visst det er samme type smerte som det du har da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå