Gå til innhold

er det overhodet mulig at eg ikke er gravid


mammamammamammamor

Anbefalte innlegg

fikk en knallsterk kryss på cb test sist lørdag. 10 dager over ikm. er kvalm, og griner veldig lett, tisser hele tida, og er trøtt, men føler meg ikke gravid, mulig at testen tar feil, krysset kom fram mens eg tissa og gravid streken var så sterk den kunne vert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CB er veldig sikker så du er gravid ja..gratulerer men alle symptomene dine burde du jo føle deg gravid også..du har jo mange tegn..

 

Å tro på at en har en baby i magen tar lang tid..jeg er 5 uker med nr. 2 og har ingen følelse av å være gravid..men det kommer vel..går iallefall opp for en når en er på ul og får se det lille nurket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,sniker meg inn fra 2trimester jeg,å kan trøste deg med at enkelte dager spekulerer jeg på om jeg i det hele tatt er gravid,hehe. er 24+3 å har maaage,men ingen spesielle sympt. har hatt lite av de hele sv. åsså ligger morkaken på framsiden så jeg kjenner veldig lite med liv. kun når hun sparker på sidene. du er nok gravid ja,men usikkerheten kan ta fullstendig overhånd. er du langt på vei da? når skal du på ul?

lykke til da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg har også dager jeg er helt sikker på at jjeg ikke er gravid... Men jeg fikk jo positiv på tre tester, og tre tester kan ikke ta feil... hehe. Men jeg ble litt letta når jeg så at det er flere som føler det sånn. Og legen må vel ha tatt en graviditetstest eller målt HCG på første kontroll.

Men jeg gleder meg til å høre hjertelyden om to uker, og håper det blir mer virkelig da. Er 12 uker i dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg skjønner deg så godt. Tok en test på mandag og en på tirsdag, og begge viste kraftige plusstegn. Men jeg tror det bare ikke, eller jeg er så redd for at det ikke skal være sant. Ringte legekontoret, hørte om jeg kunne levere en urinprøve som de skulle sjekke for jeg trodde det ikke. neida, det trengte jeg ikke. clearblue var like sikker som den de tok, så jeg skulle ta det helt med ro. Så spurte jeg apoteke, neida, jeg måtte tro på testene. Åsså har jeg lest å lest på interentt. Å d eneste jeg har funnet er at den skal være sikker så lenge pluss tegnet kommer fram. er visst den er negative den kan være usikker. Åsså hvis embryoet ikke klarer å feste seg til livmoren så kan den bli positiv før senere å bli negativ. men da skal man få en blødning i uke 1, å den er du jo over :) Så vi må bare slappe av så synker det sikkert inn etterhvert ;) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+6 i dag og føler meg ikke gravid i det hele tatt, prøver å slappe av og tenke at jeg er heldig som ikke er kvalm... har bestilt ultralyd om to uker, håper det går opp for meg at jeg er gravid da (har tatt fire tester, alle klart positive...)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke den eneste med disse tanker, jeg har dem ofte selv....i disse dagene føler jeg meg overhodet ikke gravid. Jeg tenkte aldri sånn når jeg gikk gravid med datteren min, men som en god venninne av meg sa at når man venter nr 2, nr 3...osv så er det lettere å få disse tankene, og det er helt normalt. Vi får bare overbevise oss selv at testen ble pos og vi ER gravide til det motsatte er bevist!!!! Lykke til på ferden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja må nok synke over meg litt. dette er nr 3, så eg bør jo vere vant med å vere gravid da. er 7 uker på veg.

så gøy å se deg emblamamma, vi fikk positiv test samme dag :)

og har spurt deg litt tidligere m ff charts og slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kansje det hjelper litt når eg får vert hos legenog sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...