Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 De har så dårlig oppsugingevnet, at lillegutt har fått sopp i den enne folden sin.... Han blir ammet masse, og tisser masse... Liberobleiene trekker til seg væsken, og holder huden tør.. Men det gjode faen ikke Pampers. og gikk da våt å fuktig i huden som nå har blitt til sopp.... faen ass....
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 syns heller ikke pampers suger opp væske noe bra også er de forferdelig dårlig i passformen... ihvertfall for jenta mi... hurra for libero
ScaryMama Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Og jeg har helt motsatt erfaring, jeg hater libero;)
OsloMor Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Heia Libero, gjør ikke noe at hver fjerde pakke er gratis på Kiwi heller:-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Liker begge to jeg, har byttet merke etterhvert som babyen har forandret seg. Og anonym, aå flink du er å banne : ) hehe!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Heia Pampers! De er kjempebillige når man kjøper Jumbo-pack på REMA 1000. : )
ScaryMama Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Hver fjerde pakke pampers er gratis på rimi, ica og ultra:)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jeg elsker pampers jeg=) Og er overrasket over hvor billig den på rema er ja:) man sparer mye mer på det i lengden, enn der hvor du får hver fjerde pakke graits.. Hvis jeg ikke har regnet feil?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Det må jeg bare skirvve, for de som ikke har sett den jumpopakken på rema! En vanlig pakke pampers kostet da 62 kroner for 26 stk tror jeg.. Mens en svær eske, med 88 bleier koster da 70!!!! Skikkelig billig, og heldigvis samtidig mine favorittbleier! De prisene er jo da for 4 størrelsen da.. Det vil si at hver bleie koster 0,79 eller noe, og regnet ut på en av butikkene hvor du får fire for tre, og der koster bleiene 1,4 eller noe! Det sparer man mye på etterhvert.. Så for dere som liker pampers, kom dere på Rema!!=)
Babyfacepsycho Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jeg synes pampers er bra jeg. Men liker ikke libero. Men hvis han tisser så masse og blir våt så burde du kanske overveie og skifte bleie oftere? Kan jo ikke skylde på bleia for at gutten din går våt.
bejb25 Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 jeg syns pampers har superbra bleier. mens libero ikke faller i smak i det hele tatt
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Skulle ønske vi kunne bruke pampers,siden de er så billige,men både lillegutt og mini blir kjempesår i rumpa og får sopp når vi bruker de, de blir helt "kjøttkake" i rumpa av dem,for de er så parfymerte, lillegutt tåler ikke parfyme pga han er atopiker,og mini er ikke det,men tåler heller ikke pampers pga altfor mye parfyme i dem og de ikke suger godt nok opp. så her går det nok i libero.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 8. juni 2007 #13 Skrevet 8. juni 2007 Jeg hater også libero, blir masse små klumper når de blir våte
Brokade Skrevet 8. juni 2007 #14 Skrevet 8. juni 2007 Pampers active fit er best! Har brukt 6 pakker og har hatt 3 lekkasjer totalt. Billigst er de også, 40kr pr. pakke. Både vanlig pampers og libero er dårlige bleier - hadde lekk minst 1 gang daglig med disse...
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 8. juni 2007 #15 Skrevet 8. juni 2007 Haaaaater pampers! Barna mine tåler ikke den kremen bleiene e smurt inn med,pluss e syns de e fuktige hele tiden da. Hurra for libero=)
Labbetøs Skrevet 8. juni 2007 #16 Skrevet 8. juni 2007 Haaaater Libero! Hehe. Mange forskjellige meninger her. Pampers sitter superbra (spesielt de nye nå) og lekker ikke. Er tørre og gode. Libero har dårlig passform og blir klumpete når de blir våte. Kjempeekkelt. Vi er enda på str 2 pampers som koster 20 kr for 36 stk på rema.....
_svana_ Skrevet 8. juni 2007 #17 Skrevet 8. juni 2007 Digger Active Fit jeg da. Men smaken er som baken :-D
selfangerkjerringa Skrevet 8. juni 2007 #18 Skrevet 8. juni 2007 Tydeligvis, i og med at begge jentene mine får utslett i stumpen av libero, men er glatte og fine og IKKE røde med pampers Og eldstejenta var i tillegg atopisk som liten.
Marge Simpsons Skrevet 8. juni 2007 #21 Skrevet 8. juni 2007 Godt at det finnes flere typer bleier til flere typer babyer ;o)
My little girl_ Skrevet 8. juni 2007 #22 Skrevet 8. juni 2007 jeg bruker til vanlig libero,men jeg prøvde pampers en dag vi hadde glemt bleier hjemme, å jeg syns de virka veldig gode å myke i forhold ti libero?når jeg prøvde pampers syns jeg libero var veldig stive i forhold...suger da opp bra her oxo eneste jeg kjente var at det lukta fortere tiss av pampersen enn av libero....
Maisie Skrevet 8. juni 2007 #23 Skrevet 8. juni 2007 Ja, synes også det lukter fortere tiss av Pampers enn av Libero. Men for tiden er det Pampers som duger for lillegutt. Han tisset veldig mye gjennom Libero-bleiene, men med Pampers har det nesten ikke vært lekkasjer. Vurderer å kjøpe en større størrelse på Libero neste gang, for å se om det funker. Behovene forandrer seg, så føler meg ikke bundet til et bestemt merke. Men i og med at bleier koster litt, så har jeg ikke testet ut flere merker enn Libero og Pampers. I fall de var rævva, og så har jeg hele pakken igjen og må punge ut for en ny bleiepakke av et annet merke.
haater husarbeid Skrevet 8. juni 2007 #24 Skrevet 8. juni 2007 Hmm jeg er kjempefornøyd med Pampers jeg, bruker active fit. Hver sine erfaringer med bleier, jeg liker ikke libero for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå