Maisie Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Lillegutt er 5 måneder, og er blitt litt av en turner. Når han ligger i babygymmen, ligger han og leker med lekene noen minutter før han begynner å sparke og vri seg, snu seg rundt og rulle. Og så skriker han. Vet ikke om han bare utforsker, eller om babygymmen har blitt for kjedelig for ham. Hva andre slags leker kan jeg gi ham? Han har noen bamser (som han putter i munnen og sikler på), biteringer (som han ikke liker å putte i munnen) og noen leker med lyd (men knottene er jo så små at han ikke får det til). Hva slags leker har dere til deres små? Har tenkt meg en tur til Riktige leker nå snart, har de noen bra leker som ikke koster skjorta?
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei! Lillemann er 4,5 mnd og har den siste tiden virkelig begynt å interessere seg for leker. Her i huset har vi kjøpt inn noen leker fra Fisher Price. Han er spesielt begeistret for en sommerfugl som har knitrepapir i vingene. Har en liten myk bok som knitrer også og det er kjempestas. På babygymmen hang lekene så høyt oppe, men jeg kjøpte en Fisher Price bamse som jeg kan henge og det er dra-ringer på bamsen som spiller musikk. Han synes denne er kjempestas å ligge og slå og sparke på. Han har til og med begynt å dra i dra-ringene så bamsen spiller musikk! For å putte dem i munnen riktignok:) Dette liker lillemann ihvertfall. Håper dere finner noen fine leker til gutten din!
Lykkepiller Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Lamaze-lekene er veldig fin. De finner du på Brio eller Reflex.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Ja, har en Lamaze leke hengende på vogna. Han synes den er veldig spennende:)
smiletryne Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 vi har en del leker fra bellino. de er veldig bra. gutten vår elsker de:)
kokosbolle Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Tommelen opp til alt som knitrer! Tiny Love og Lamaze har slike myke dyr med knitregreier inni. Hilsen 5 måneder gamle
Maisie Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 Takk for svar! Han har noen knitreleker, ja, som han liker, i to minutter. Får ta en titt på disse Tiny Love, Lamaze og Fisker-Price-greiene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå