Gå til innhold

Til tudeluuu :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvike dager sier babycompen at det er størst sjanse for jente?

Lykke til med spira di! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Det var dagen før EL og EL, synes jeg å huske.. det var ihvertfall gutt, gutt, jente og gutt, jente, jente, de 4 dagene før EL og EL..

Prøver du på noe spesielt?? Jeg har egentlig alltid trodd at det var mest sannsynlig å få jente hvis man fyrte løs4-5 dager før EL, og ikke noe nærmere. Har forstått det sånn at jentesæden lever lenger, men er tregere enn guttesæden.. Så vi får se hva det blir. Tror vel egentlig at det er 50-50 sjanse for å få et kjønn framfor et annet uansett =)

Lykke til du og, Anonym =)

Skrevet

Takker så mye for svar! :-)

Vi synest at det hadde vært moro med jente nå etter 3 gutter!

Men det viktigste er at babyen er frisk!

Venter mensen om ca10 dager og vi hadde sex hver dag etter mens til ca 1 døgn før EL!

Skrevet

Lykke til =) Håper spira setter seg med det samme =) Det høres jo ut som om du har lik sannsynlighet for å få begge kjønn nå hvertfall =)

Det er jo veldig forskjellig hvordan det klaffer for folk, men har hørt at det kan være lurt å fyre løs annenhver dag, så sæden får tid å modnes, bare hvis det ikke skulle klaffe med en gang =)

Skrevet

Takk igjen for svar! :-)

Hadde dere sex kun på de dagene som lyste jente?

Alså 3 dager før, dagen før og på EL dagen?

Håper det er lik sjanse som du sier! :-)

Hadde jo iallefall sex på 2 av jentedagene!

Hadde iallefall vært veldig moro med ei jente nå! :-)

Klem! :-)

Skrevet

Vi hadde planer om å begynne prøvinga i mai, og vi hadde egentlig tenkt å fyre løs annenhver dag mellom dag 10 og 20 i syklusen, slik vi gjorde med førstemann, men pga eksamener og mye annet så kom vi ikke så godt i gang som vi hadde tenkt, og da ble det ca annenhver dag rundt EL.. når jeg registrerte samleie på babycompen kom det fram at det var mest sannsynlig at det ble jente =) Den tar utgangspunkt i det samleiet som er tettest opp mot EL.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...