Gå til innhold

Hvordan er det med denne lua igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så i tvil i dag. 28 grader i skyggen hos oss. Ganske vindstille. Oppholder oss i tillegg under et "party"telt. Blir ganske hett. Hadde på en tynn bomullslue, men allikevel var han helt svett under lua. Tok den av jeg (ikke skyt meg nå :-)). Han har vært sutrete i hele dag pga varmen. Har bare hatt på seg bleie i dag også. Hva gjør dere? Hjelp! Trenger råd og erfaringer fra dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp lua om du syns det er rett :)

Skrevet

Jeg er egentlig en sånn "alltid lue på babyer"-mamma. Men jeg må innrømme at Hedda låg i vogna si uten lue og i bare bleia på verandaen idag.Det var jo ikke et vindpust, og iallefall ikke nede i vogna... Syns det ble umenneskelig å ta på henne lue da jeg...

Skrevet

Jeg harlest det noe skriver her inne om at de har på små babyer lue uansett vær og vind......... I mine ører er det galskap å tre på en unge lue i 28 varmegrader......... Minstegutten min er 4 mnd nå og har kunne på solhatt hvis jeg bærer han på armen en kort stund.Dette for å beskytte øyne og hodet mot direkte sol....

HVorfor i all verden skal de ha på lue i skyggen eller i vogna ute f.eks??

Prøvå tre på dere en bomulls lue selv og knyt den under haka ( ser mange bruker den type lue) Tror ikke det er så veldig behagelig....

Nei behold lua av du........godt å høre at folk bruker hodet selv ; ))

Skrevet

jeg bruker også kun solhatt, og det hvis hun er i sola. tynn lue har hun på hvis det er litt sur vind, men ikke i 28 grader :)

Skrevet

Er også tilhenger av å bruke lue på småtassene men i dag tok vi den av når hun sov i vogna,så var vi en tur på stranda i ettermiddag og hun var klam og sur,tok av solhatten litt i skyggen og snuppa var blid som en sol. Var vindstille og.

Skrevet

Har ikke hatt lue på lillegutt denne uka i det hele tatt utenom solhatt. Han renner jo vekk hvis han har på seg mer enn bare bleia. Synes det blir for drøyt å ha på lue når det er såpass varmt som det er, vil ikke at han skal bli overopphetet. Dessuten er unger forskjellige - noen blir fort varme, andre er mer frysne. Gjør det som føles rett for deg og ungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...