Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vært i dåp med bordkort.... De satte mannen min og sønnen vår sammen, mens jeg måtte sitte "alene". Synes dette var sykt jeg!!! Er jeg rar?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hvorfor tror du det ble gjort slik? Måtte du sitte langt i fra de og?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Snodig syns jeg, veldig! Ik du, men de som plasserte dere..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg tror de ville ha "de nærmeste" nærmest og det er jo greit i grunnen, hadde vi ikke hatt barn..... Ja, vi satt liksom øverst og nederst på et langbord. Syntes det var rart og dessuten veldig upraktisk med små barn! Mannen min klarer det altså, det er ikke det, men vi pleier jo å hjelpe hverandre så vi får spist selv også. HI
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Nei du er ikke rar. Jeg synes det var dårlig gjort, for det er som du sier, man hjelper hverandre så alle får spist, og det burde de da kunne tenke seg til. Vi hadde også bordkort, men jeg plasserte da mor og far med barna imellom, så kunne de flytte på seg som de ville. Rart hva folk finner på.
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 jeg hadde blitt sur jeg. tror ikke jeg ville ha blidd i no dåp hvis det hadde hent åss.
snartmammapåny Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 veldig snodig... har familien som inviterte deg til dåp noe i mot deg? Virker jo smålig å ikke plassere en familie samlet. Er jo ikke krise om alle andre hadde blitt flyttet en stol ned så du hadde fått plass sammen med din mann. Nei det der var dagens smålighet...!
Maisie Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Det hørtes da snodig ut å plassere dere på hver sin ende av bordet. Var det noen spesiell grunn til det, noen som du "skulle sitte sammen med"? De kunne jo heller ha plassert deg rett ovenfor gutten og mannen din ved bordet istedet. Merkelig.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 Jeg trodde ikke de hadde noe mot meg, men begynner jo å lure.... Men shit au! De fremstår som idiotene, så da er det i grunnen greit for meg HI
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Jøss, det var jo dårlig gjort. Vi var i konfirmasjon for et par uker siden, og tok det som en selvfølge at vi ble plassert sammen. Og det ble vi. Tror jeg hadde spurt om bytte om vi ikke hadde blitt det.
~~DoraDora~~ Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Ærlig talt, så sykt da. Dere er jo en familie og hører jo sammen. Har aldri hørt noe lignende. Hadde aldri gått med på det. Hadde bedt mannen min si at han ville ha meg ved seg. ( Vet han hadde sagt noe selv)
Butterfly_Flip Skrevet 7. juni 2007 #12 Skrevet 7. juni 2007 ja det var noe rart syns jeg.. Hva sa mannen din da
Herkules Skrevet 7. juni 2007 #13 Skrevet 7. juni 2007 Er det bare jeg som ikke syns det er rart at man splitter ektepar(samboere) og at man plaserer nærmeste familie øverst???? En annen ting er å ikke samle mor og far om man har et LITE barn DET syns også jeg er rart. Selvfølgelig har de ikke noe i mot deg Det må du ikke tro kjære deg , det er vel bar ubetenksomhet som gjorde at du ikke fikk sitte sammen med sønnen din
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #14 Skrevet 7. juni 2007 herregud,tuller du eller? hva slags familie er dette da... det er normalt å sette mor far og barn sammen. aldri opplevd noe annet iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå