Gå til innhold

jeg ser på de tipsa til dåpsgave.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig å kjøpe så dyre dåpsgaver??

skal i dåp om noen uker og lurer på hva jeg skal kjøpe,men har absolutt ikke råd til gave til flere hundre kroner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer vel ann på hvor nær dåpsbarnet man står? Vi skal i noen gode venners dåp til helgen og har kjøpt for 400,-. For oss er det passe!

Til vår sønn fikk vi sangbok og berganssekk blant annet og disse gjenstandene vet jeg kostet ca 200,- pr stk. Ble glad for det vi!!!

Skrevet

Heia, man gir etter evne. Ikkje kjøp nåkka som du ikkje har råd til. Mange fine ting man kan kjøpe som ikkje koste skjorta.. Hvis du kan lage nåkka sjøl, album, strikke etc. så behøve d ikkje å koste så mye, å så har du jo da lagt mye mer omtanke i gaven enn nåen andre. Ellers har dæm smykka å tannkopp hos gullsmed til 100-130 kr å d e evig nok. Vi har hadd navnefest i helga å vi fikk mange fine ting som ikkje kosta så mye, men vi va like gla likevel. D viktigste va jo at dæm kom å feira den store dagen ilag med oss å viste lillejenta at dæm brydde sæ om ho :o) Vi hadde nemlig ikkje navnefest førr gavan, men førr å gi familie å venner en mulighet å møtes ilag å ønske barnet velkommen inn i familien.

Skrevet

kjøpte for ca 300,- til venninner jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...