soli79 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 ..som ikke er alt for dyr, god å trille og plass til en bag oppi.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Et rimelig alternativ da er Gt Safari,blir med mykbag da.Ellers har du Babyravel sin,spm selges på Babyproffsen i Sverige.Der kan du ha en sportsdel og en i bag mot deg.
Audacious Angel Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Vi bestemte oss for babytravel sin etter å ha prøvd den i sverige. Virket veldig stødig og med god plass til snuppa vår på nå 20mnd. Kjempe fordel at du kan sette på en hardbag som er vendt mot deg, og at det er seperate kalesjer. Men jeg rota litt rundt på nettet i går og da fant jeg akkurat den samme vogna på reflex ( de sammarbeider med babyproffsen ) til en tusen lapp mindre!!!! Jeg skal til fredrikstad og kjøpe vogn nå snart.
soli79 Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2007 Da blir det nok babytravel på Reflex i Tr.heim..takk for tipset. Må nok gi såpass for ei, hvis det skal være plass til bag oppi.
Småbarnstreff Skrevet 10. juni 2007 #5 Skrevet 10. juni 2007 Titanium baby har en vogn med svingbart forhjul til 2000 kroner. Selges på Baby Comfort, det er vel en kjede det? Det er plass til bag oppi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå