Gå til innhold

sover babyene deres hele natten nå? ikke min :)

Anbefalte innlegg

Han sovner for kvelden ca 19.30.

Våkner ca 23,02,05.. siste gang er han gjerne våken en stund og pludrer med seg selv.. Noen ganger hjelper det å gi pupp og han sovner igjen. Da sover han til mellom 8- 9 og vi står opp,han sier tydelig i fra at han vil opp hehe..

Synes alle rundt meg har babyer som sover hele natta..urettferdig ;)

Fortsetter under...

Absolutt ikke!

Sovner for kvelden mellom 18.30 og 19.30 en gang. Vi står som regel opp mellom 6 og 8 en gang. Hun spiser 2-6 ganger i løpet av natten. Men våkner mellom 10-20 ganger av at hun mister smokken, eller bare vil ha kos. Kan også finne på å våkne opp kl 4 å bestemme at det er morgen. Noen ganger bare våkner hun og ligger og pludrer/leker/klager. Noen ganger sovner hun lett etter pupping, mens andre kan hun styre på en halvtimes tid før det blir ro igjen. Har ikke blitt bedre av denne varmen akkurat...

Endelig kan jeg svare JA!!! Hun har sovet gjennom natten i snart to uker nå. Leggetid mellom 19 og 20. I natt våknet hun 06, fikk da smokk og sov videre til halv ni. Da spiste hun frokost, og vi stod opp halv ti. Herlig. Føler meg som et helt nytt menneske nå som jeg får så mye sammenhengende søvn. Tidligere våknet hun sikkert 10 ganger hver natt, men nå har hun fått grøt i en mnd, og sover endelig over.

Annonse

å nei da, ikke denne tulla nei....og jeg kan ikke skjønne hvorfor for hun burde være stup trett. Hun sover nesten ikke på dagtid heller nå, kun maks en halv time gange tre. Når hun våkner da er hun stup trett, gnir seg i øynene som nå er hovne og røde etter en lang periode med lite/for lite søvn for henne. Hun våkner mange ganger på natten nå, da kan jeg putte inn sutten og hun sover til mellom halv fire og halv fem en gang, da får hun flaske. Etter det er det bare rot, hun finner ikke roen og søvnen igjen, så våres morgner starter som regel i den tiden nå. Ikke sovner hun for kvelden før mellom 19-20 en gang nå. Må også nevne at hun får en halv porsjon grøt 3 ganger daglig, litt frukt og mme. De tre første mnd hennes var veldig slitsomme, med veldig lite søvn da også og masse kolikk smerter. Så hadde hun en god periode på ca 1 mnd, men nå er det bare rot igjen med denne søvnen. Greier ikke å få henne inn i noe skikkelig rutiner heller, føler at hele dagen går med til å hjelpe henne til å prøve å sove og så våkner hun etter alt fra 5-10 min til 30 min.Merkelig, at hun våkner siden hun er kjempe trett. Pling opp med øya, skal ikke sove for noen pris he he og mora rugger og rugger den forbaskade vogna så skruene løsner og den må smøres hver dag fordi den voldsomme rugginga sliter på hengslene så det knirker og piper hehe....og naboen kikker og må tru jeg er gal.....tragikomisk er hele situasjonen nå......

Nei, absolutt ikke - tror ikke det er vanlig at det gjør det før det er 7-8 mnd heller....

Snuppa sovner ca 21-22 og sover til 7-8. Da har hun fått pupp 2-3, evt 4 ganger i løpet av natta. Sover 2-3t midt på dagen og har 2-3 halvtimes dupper.

I kveld har hun sovet 19-21, så fikk vi henne litt tynn grøt på tutkopp (nekter flaske, men tutkopp går delvis, mye søl men men.....) og bysset og lallet, bært og lagt ned igjen, fast bestemt på at hun skal sove kl 22, og nå har hun sovnet :)

Blir spennende å se hvordan natta blir og om hun våkner kl 05.00!!

Her ammer vi hver 2-3 time døgnet rundt. Når det var så varmt var det 2 netter vi ammet hver time. Jeg har begynt med smaksposjoner i dag, most gulrot, så jeg håper at det bedrer seg når han får i seg en hel posjon om en måneds tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...