Gå til innhold

Sandaler som ikke gir gnagesår? Finnes det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ponny sandaler, hvite med hvite blomster på. Når hun har på dem så må hun ha på sokker i. For å ikke bli sår.

Men nå som det er så varmt ute, så hadde det jo vært fint med sandaler som man ikke må ha sokker i.

Har du noen å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vi også, og jammen har ho ikke fått gnagsår på lilletåa... Kjedelig for de var jo så fine... men, det hjelper lite når sånt skjer.. Tenkte jeg skulle prøve å finne noen som var litt mer åpne.. eller så vet de det nok i skobutikken vil jeg tro:)

Skrevet

vi har kjøpt skofus sandaler.. hun har ikke fått noe gnagsår enda.. men hun går ikke helt selv enda da... men har no brukt dem en del siden mandag....(kjøpte dem da.) luftige er de og

Skrevet

Vi har ecco og snuppa her har ikke fått gnagsår av de.

Skrevet

Snuppa her har hvite åpne sandaler fra ecco, går uten sokker og har ikke anydning til sår :-)

Skrevet

Min gutt har ikke fått noe gnagsår, og han går myyye barbent i sandalene sine. Vil ikke sitte i vogn lenger nesten.

Merkene vi har er Skofus og et som jeg ikke husker, er mindre kjent.

Skrevet

Kjøpte nye sandaler idag, de har hun hatt på seg i nesten hele kveld, uten sokker. Og ingen tegn til sårhet. Og de kostet bare 69.90...hehe, kanskje ikke det beste merke, men er kjempegod såle og reimene over er ikke i skinn, tror det er det som gjorde at hun ble rød og sår.

Skrevet

Jeg fant noen super gode sandaler til lillegutt. Skulle egentlig kjøpe ecco eller ponny sandaler. Men de var så stramme over rista hans. De vi endte opp me då kjøpe hadde regulering med borrelås både oppe ved ankelen og ved rista. Og er av merket super fitt. Kosta 400 kr.

Lillegutt har aldri blitt rød eller fått gnagsår av de:)

Skrevet

Cornelia har sandaler fra ecco og har ikke fått sår:)

Skrevet

Ehm, skulle ikke bli anonym den da :P

Skrevet

Jenta mi har Ecco! Null gnagsår :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...