Galskapens overhode Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 En bekjent av meg mistenker hun er gravid. Hun er nå 5 uker over IKM, kvalm og sliten. Men ingen test skal ha slått ut på henne. Hun hadde time hos legen i går for å ta blodprøve, men han ringte henne 2 timer før hun skulle ha legetime og sa at hun ikke trengte å komme isden TR ikke hadde kommet. Han sa "Du er nok gravid" og booket henne for første sv.sk time om 3 uker... Håper så indelig for hennes del at det er en liten spire der inne nå. Trodde legene måtte ha fastere bevis for å kunne si at noen var gravide, ikek bare ved å høre om symptomer.
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det synes jeg va helt snålt at legen gjorde, jeg hadde blånektet, hadde stått fast på at jeg skulle kommet inn for å tatt en blodprøve... Synes du skal si hun må ringe igjen, vist ikke hadde jeg gått på legevakta, bare sagt det som dt va at e fikk ikke lov å komma av legen min... jeg hadde ringt å bestilt en ny time-....
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 herreminhatt! han kan da ikke si slikt! Er ikke alltid graviditet som er grunnen til utelitt mens! kan være stress osv... herregud.. for en rar lege! Trist om hun nå da kommer til svangerskapskontroll og så er det ingen spire der!? Fy søren! Han burde vertfall latt henne komme å ta en test!
♥Tullerusk♥ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Fy flate, kjenner jeg blir irritert på den legen.. Nei du får si til henne at hun må bestille ny time og si at hun skal ta den testen, tror det er best for begge partene at de får se om det er pos test.. Hadde vært veldig kjipt for legen og veldig trist for venninnen din hvis det ikke hadde vært noe der, Så ja krysser fingrene for at det er noe, men hun må ta en test først, tror jeg... Blir ikke riktig det han gjorde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå