vannmann79 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vi skal bytte over til sportsdelen i vogna til frøkna vår nå. Lurer på om jeg skal la henne ligge på lammeskinnet nå selvom det er varmt. Har lest at ull regulrerer både varme og kulde. Noen som har erfaring ang dette?
Jente 28 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Vi har brukt det både sommer og vinter, han har det kjempe godt når han sover i vogna i dette varme været rett på lammeskinnet. Ikke svett og klam, men godt temperert..
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 jeg ville prøvd meg frem. Lammmeskinn i varmen fungerte ikke for oss...gutten min svettet som bare det idet..men vi hadde langhåret..kanskje derfor. Nå ligger han rett på bomullslaken på madrass og ikke klam/svett
*orginalt* Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Hadde håpet at vi kunne bruke lammeskinnet på sommeren også. men det gikk ikke. Vi måtte ta det ut fra vogna og senga. Lillegutt ble altfor varm. Regulerte ikke mye her nei.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Har akkurat tatt ut lammeskinnet i vogna jeg også. Minien på 5 uker har vært klam og svett i hele dag, tilogmed inne på kvelden (han sover i vogna inne også før vi legger oss på soverommet) Så i kveld ble skinnet bytta ut med et helseteppe! Ingen varmeregulering her ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå