Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jenta vår er 4mnd nå.. Hvor lenge skal man holde på å koke flaskene.. Hun får kun mme!
LL79 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg slenger de i oppvaskmaskinen. Tror ikke man trenger å koke de etter hver gang nei. Holder å skylle de.
MammaDilla Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vasker flaskene og pumpen enten i zalo eller i opvaskmaskinen og deretter koker jeg det i 5 min. Ti minutter er 5 minutter mer enn nødvendig. Jeg leverer melk til melkebanken og haralltid fått tilbakemelding om at der er 0 bakterier i melken. Ang å ikke koke etter opvaskemaskin så kommer vel det litt an på alderen. Jeg ville kokt det i tillegg opptil 3-4 mnd i hvertfall...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Helsesøster sa til meg at jeg skal koke flaskene til lillegutt er 6 mndr. Hun sa at drikkevannet i byen vår er så bra at en ikke trenger koke flaskene lenger når babyene er 6 mnd. Hadde vi hatt dårlig drikkevann, ville hun anbefalt å koke de lenger.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Sluttet å koke de hver gang når de var to mnd. Nå tar jeg de i oppvaskmaskinen. Trenger å få i seg litt bakterier også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå