Gå til innhold

:-( SA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg tilbake hos dere etter et lite besøk hos 1.trimester. Gleden varte ikke lenge... Fikk endelig pos test søndag og onsdag mistet jeg. Var da 6+0. Det var visst for godt til å være sant... Dro til legen da jeg begynte å blø. Fikk ultralyd med en gang på sykehuset - det var ingenting igjen... Jeg er trist, men det går bra etter forholdene. Håper på positiv test om ikke så alt for mange måneder. Vil jo så gjerne ha en baby til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff..så trist..=o(

Masse gode trøste klemmer kommer din vei...*****

Ja skal krysse fingrene for at det ikke tar så mange mnd før det sitter en ny en i magen din=o)

klemmeklem

Skrevet

huff så leit, vet hvordan du har det, hadde en SA selv 23mai,va 5 uker på vei,jeg hadde bare svake pos tester, klarte liksom ikke slippe jublen helt løs, for va jo redd jeg ikke va gravid, men hadde jo likevel begynt å glede meg... men det er bare å prøve videre, her holder vi på som bare det..

Krysser fingrene for at du lykkes nestegang

Skrevet

Huff. Føler med deg. Hadde selv en SA 10.mai.. vet at det er tøft. Men vi får prøve igjen...

Skjønner hva du mener med at du vil ha en til... min sønn er 2 år. hadde vært kjekt at det ikke ble så altfor langt opphold mellom dem..

Lykke til

Skrevet

Huff, det var leit.

Sender deg en trøsteklem og masse håp om at det går bra neste gang!

c",)

Skrevet

Huff, det var ikke bra :( *trøste* håper du er i gang igjen snart! De sier jo en blir mer fruktbar etter en SA. Keep movin'!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...