Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Sitter og vurderer om jeg skal kjøpe en vogn som jeg kan ha forovervendt. Er da quinny en grei vogn å ha for noen måneder. Har kjøpt en ny oth, men syns jenta mi er litt for liten til å sitte fra meg når hun bare er 7 mnd... er en som selger for 1500 på finn en et år gammel vogn som er lite brukt...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Seriøst ikke gidd å bruke penger på enda en vogn. OTH kan jo brukes fra de kan sitte selv.. Syns at Quinny vognene ser så rar ut anyway... Jeg følte litt det samme som deg, men jeg skal love deg at det går veldig bra !! Og tiden går så fort.. Mye å se på for de små også..
allegodetingertre Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ville ikke brukt OTH til en baby på 7 mnd, den er ikke så lun. Vi tok i bruk vår OTH da hun var 14 mnd, da var det greit å ha henne vendt fra seg. Ja, jeg ville kanskje kjøpt en pent brukt billig vogn hvor du kan se barnet og bruke den til hun er rundt et år gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå