lilleminni Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg har brukt det siden hun var 3 uker (ammer ikke), de på sykehuset anbefalte den siden den var mindre allergen. Men kan jeg bytte til vanlig nan 1? det er jo så dyrt med nan ha1....!! vil hun reagere på den andre mon tro?
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er jo slik at man prøver ut vanlig nan1 eller andre merker før en evt. finner ut at en må begynne med ha1 pga allergi eller fordi de reagerer negativt på andre måter av de andre mme-typene.
LivetErEnLek Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg brukte også nanha1 da ammingen gikk åt skogen. Hun fikk først litt vanlig nan, men gulpet så sinnsykt av den (mer som sprukbrekninger) og det forsvant som dugg for solen når vi byttet. Hun fikk nan ha1 frem til ca 4 mnd alder, og da prvde vi, sakte med sikkert å blande den ut med vanlig nan for å se om det ble noen reaksjon. Til slutt var det bare vanlig nan i flasken og det gikk helt fint.
snartmammapåny Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Nan1 ha er laget for å ikke fremkalle alergier hos den lille. Altså for å unngå at den lille blir alergisk mot kumelk. Så om det er mye alergier i familien så blir det anbefalt å begynne med denne for å forebygge. Så sant ikke din lille reagerer på de andre mme så er det bare å bytte merke;) De fleste babyer tåler jo vanlig mme, så sansynligheten for at din baby tåler det er jo stor da.
mooki Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 jeg brukte nan ha 1 frem til han var 3 mnd pga kolikk ellers hadde jeg ikke brukt den ,jeg bare sluttet og han reagerte ikke på det..dro til danmark å kjøpe det der for der var det under halvpris så da smuglet vi mme ..haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå