Gå til innhold

Urinveisinfeksjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på første svangerskapskontroll i går og da de sjekket urinen min fant de 3+ på leucocytter og spor på protein, legen skrev ikke ut noe antibiotikum til meg, var ikke det litt merkelig? Tror de sendet urin til dyrkning, men hvis jeg ikke hører noe er ikke det farlig å gå rundt med en ubehandlet urinveisinfeksjon spesielt når en er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart det kan bli farlig, men vill tro at du merker litt til det før det går så langt :-) Da får du veldig vondt i nyrer osv.

Men vær flink og drikk MASSE!!!!!!!! Spes appelsin juice og tranebær juice er veldig bra mot UVI, har hørt det skal være bra å ta masse C-vitaminer også !

Det er bedre at de dyrker for å se hva slags penicillin du skal ha enn å gi deg to kurer fordi den første ikke virket :-)

Skrevet

Tusen takk for svar, Vetlis:-) Tenkte å ringe til legekontoret på mandag for å høre om de hadde fått svar på hvilke bakterier jeg har slik at jeg evt kan få medisin..

I mellomtiden skal jeg drikke masse.

HI

Skrevet

Bare hyggelig det vettu :-)

Ja gjør det, det er det beste du kan gjøre så lenge....

Skrevet

Jeg har tidligere vært mye plaget med Urinveisinfeksjon, og jeg ville ikke proppe i meg mye penicillin, og da drakk jeg det bort med tranebærjuice. Manajuice (den blå) er veldig god til det synes jeg.. :)

Skrevet

Takk for tipset, det skal jeg prøve:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...