Vimsen og Lille Bille Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var på helsekontroll med den lille igår, når vi var inne hos legen så ble vi spurt om han kunne stå og støtte seg selv på benene. Men det har han ikke sjangs til (6 mnd). Han trekker bare føttene opp under seg. Jeg ante ikke at de skulle kunne stå når de bare var et halvt år. Kan/kunne deres barn det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Gutten min er 7 år nå, og kan ikke huske hvor gammel han var da han kunne stå. Har skrevet det ned, men det ligger på loftet... Men uansett. Tror ikke du trenger å bekymre deg. Barn står, krabber, går når de er klare for det.
suseduse Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 gutten min begynte å stå selv for ca en mnd siden, han er 8 mnd... har inntrykk av at han bare ikke gadd før han sjøl ville, og plutselig ville han, og da skal han det hele tia.. kommer når det kommer.. han gidder enda ikke hoppe,bøye beina og sparke i fra, er ikke morsomt syns han..
MammaDilla Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Gutten min er 4 mnd og står ganske stødig på fanget. Sparker fra osv. Men på 4 mnd kontroll i dag sa hs at det var tidlig, så da kan ikke 6 md være noe særlig seint. Barn utvikler seg ulikt. Ikke la legen skape bekymring hos deg enda
akt80 & Sara Emilie Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 ikkje noe å bekymre seg om! vet om 2 gutter som er rundt 10 mnd som nå nettopp har giddet å begynne å legge vekt på beina sine.,.. de har bare god tid!
Vimsen og Lille Bille Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Takk:-) Nå ble jeg lettet. Hadde jo ikke tenkt noe over det hvis ikke legen sa det.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 størstegutten min sto uten å holde seg da han var 7mnd. samme med tantungen min. lillegutten min er 10 mnd nå,han ville ikke stå fære han var 9mnd ca. la barna styre dette selv,ikke stress med det. alle utvikler seg forskjellig
mumbo Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Trodde ikke det hadde så mye med motorisk utvikling å gjøre? Min skjønte ikke poenget med å sette vekt på føttene før nå i det siste ved 8 mnd. Og da gikk han rett fra å ikke kunne stå i fanget til å reise seg selv opp etter møblene og stå oppreist på gulvet. Samme med sitting, han klarte ikke sitte på gulvet før han klarte å sette seg opp selv. Har ikke inntrykk av at han er noe sein.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå