Gå til innhold

ang regelmessig (og uregelmessig) mens

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist vi prøvde fulgte jeg nøye med på menssyklus. den var veldig regelmessig på 28 dager, bortsett fra de gangene den ikke var det i det hele tatt. altså, enten kom mensen på dagen, eller så gikk jeg ca 2 uker over, noen ganger mer, andre ganger mindre. men som oftest på dagen. vi hadde vel rundt 20 pp, hvis ikke jeg husker feil. har lest noe om dette i ettertid, at det kan være at man er gravid, men "mister" på en måte, men det er så tidlig at man ikke merker det. hadde aldri pos tester.

noen som vet mer om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..

Tror det er noe sant i det du sier her... Tror det er, noe av dem, tidlig spontanaborter...Har hørt at det ikke er så uvanlig at det er noen tidlig spontanaborter...Men at det har gått noen uker etter pos test er som regel ikke så vanlig, men det skjer dessverre ofte nok..

Så du kan ha vært gravid tidligere, men mistet før det rakk og feste seg..

men dette er noe jeg tror altså...=o)

men det skal nok gå greit denne gangen...

lykke til da..

Klem

Skrevet

hmm.. tenker litt her jeg nå. da er d muligens det som er problemet vårt? at egget blir befruktet, men ikke fester deg? isåfall, finnes det hjelp for dette? piller av noe slag e.l, som man bare trenger en legetime for å få, ikke full utredning, vente på sykehus-time osv?

huff, tenker mye på dette for tiden :-(

Skrevet

Hehe, ja man tenker mye...

Men ja, det finnes piller å få, så du kan jo bare ta kontakt med legen din og høre med han/hun...

håper du finner ut av det da...

men nå skal jeg stikke...

lykke til da...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...