jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 har gått i en ukes tid med tannverk nå, skikkli kraftig tannverk, var med tannlegen idag, å han fant ingen hull eller noe, så jeg ble sent te legen for antibiotika tilfelle infeksjon i munnen. der ble alle slags mulige tester tatt, inkl en graviditets test fordi jega ba om det, har jo ingen symtomer da ikke litt engang, men legen kom med ett smil om munnen og sa at jeg var GRAVID:D:D:D så kansje grusom tannverk er ett symtom, denne verken har holdt meg våken i FLERE netter!!!!! off, er så redd for at det IGJEN skal ende i SA så tørr nesten ikke bevege meg! MEN noen med gode råd mot tannverk??
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 hehe...det var en litt av et symptom da,=o) gode råd mot tannverk: panodil, tror dette er er trygdt å bruke, jeg bruker denne og brukte den under mitt svangerskap, for snart 4 år siden Og forresten: GRATULERER SÅ MYE!!! Dette skal gå bra denne gangen=o) klem
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 takk:D men vet du om panodil fåes kjøpt på baensinstasjon eller dagligvarer som er åpent?
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 hehe...det var det da...Er litt usikker altså, kanskje på Esso og meny, men er ikke sikker altså, men er litt usikker på om det går greit å bruke paracet også... Vet bare at Ibux ikke er bra... Men både panodil og paracet har de samme stoffen i pillene da..så tror de går greit, paracet får du så og si overalt... kan jo kjøpe og lese pakkevedlegget da=o)
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 ok, ibux tåler jeg ikke, tåler ikke stoffet ibun, men skal springe ned på butikken og se hva dem har:D
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 ok... Håper de har enten panodil eller paracet (tror det går greit å bruke paracet) =o) klem
jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 takk for svar babycakes:D klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå