Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Ja selv er det allerede ei uke siden innsetting så tiden får fort.. ei uke igjen før blodprøve )) Det er mye aktivitet der nede og uff ja, puppene er så store at i morgen er det innkjøp av både ny bh og noen nye klær som passer hehe. Alt dette hormon drittet sorry ødelegger kropp og sjel.. Ellers går det fint hehehe bare litt frustert over kroppen... hadde jeg bare kunnet si at jeg var gravid så hadde jeg gått med bar mage hehe... men kan ikke si noe ennå dessverre..
GORDONSETTER Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg har testet negativt ved RD 14 og har fått brunt utflod/blødning. Det gikk nok ikke for meg/oss denne gangen. Neste blir frys. Egentlig ganske deppa av alt dette.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Uff da.. det var trist!! Men har du tatt blodprøve? eller bare grav.test?
GORDONSETTER Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har tatt grav test. Skal til fert klinikken på mandag og ta blodprøve om jeg ikke har fått mens innen det. Men det begynner å se dårlig ut for vår del. Men men, sikkert like fint å bli gravid på høsten:)
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Utrolig kjipt gordonsetter:-( Vet hvor vondt det er... Vi får bare håpe at gullegget er blandt de fryste, masse lykke til videre! I dag er det også ei uke siden innsetting for meg:-) Kjenner endel murringer og stikkninger i magen, og har såre pupper, veldig likt på sist og da ble jeg gravid (men endte i SA). Jeg er veldig spent, hadde masse symptomer fra to tre dager før testdag sist, så kommer nok til å "vite" det før test:-) Men enda tidlig å si, den kommende uka blir superspennende. Tullemor, det virker jo veeeldig lovende de tegnene du har, minner meg mye om hvodan jeg kjente det sist (og denne gangen)tihi....Håper det blir spire for oss begge:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Ikke gi opp helt ennå da... vent på blodprøve svaret )) jeg krysser alt jeg har!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. juni 2007 Hei Emilia... ja dette er super spennende. Jeg ble også gravid sist men mistet også i sa (( Føler at jeg har mer action der nede denne gangen gitt.. og puppene er mye større. Men dette kan jo komme av progestan men sånn har det ikke vært de andre gangene... så jeg håper og håper og venter en uke til så får vi svaret!!! Ønsker deg masse lykke til;o)) vi får følge hverandre videre.. klem
GORDONSETTER Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Takk for støtten jenter, akkurat hva jeg trengte:) Ønsker dere lykke til og håper at dere får full klaff. Regner med å høre fra dere fremmover om hvordan alt går:) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2007 Takk det samme..... en dag lykkes vi alle sammen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå