Gå til innhold

Noen som kan se på FF Charten min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde noen sinnsyke mage smerter i sted, rundt 18. Lurer på om det var EL smerter...

Så lurer på om det holder med sex på dag 10? Tenkte å få med sambo etterpå også men han er litt skaptisk siden jeg begynner å blø etter hver omgang i senga...tenkte å ta en tur til legen etter neste TR (hvis den kommer)

Noen som har noen meninger??

http://www.fertilityfriend.com/home/1a0920

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

dytter opp tilfelle noen vil se...uansett om du kan noe eller om du synes det ser pos ut eller noe...=o) tempen steg opp til 36,0 i dag så da vil jeg tro at jeg hadde EL i går, men ikke før i halv seks-seks tiden i går kveld, det var da jeg hadde vondt...=o)

klem

Skrevet

Godt mulig du hadde el i går, men da burde egentlig tempen ha steget mer i dag. Synes tempen din før el i utgangspunktet er ganske høy, hvordan temper du?

Skrevet

Temper i munnen, så er nok derfor det blir litt opp og ned temper, og vanskelig tyde...

Tuusen takk for at du tittet=o)

klem

Skrevet

Ja blir ofte litt unøyaktig da. Jeg tempet i skjeden da jeg ble gravid med andremann, det ble ihvertfall veldig nøyaktig. Og viktig å tempe med en gang du våkner og til samme tid hver morgen. Men har du stabile og regelmessige sykluser der du kjenner tydelig at du har eggløsning så er det ikke sikkert det er nødvendig for deg å tempe.

Skrevet

Nei har ikke stabile, eller regelmessig.

Syklusene mine har siden november(da jeg slutte på pilla) vært velid opp og ned...

26,33, 27,34,17,38,25...Regner vel med å få mensen igjen i uke 26...har ikke hatt sykluser over 40, ennå*bankibordet* men ikke langt unna...

Men kan noen ganger kjenne at jeg har EL, pga smertene, har nå lært forskjellen mellom luft smerter og EL...*kremt*hehe...Det stikker i siden og noen ganger midt på...det er så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg...

Er jo spennende å se om det er riktig da...Har jo egentlig ikke så veldig travelt med å blir gravid, men har bursdag om 14 dager så hadde vært litt gøy å teste på dagen min da, om jeg ikke har fått mensen før den tid da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...