Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vi har tatt til oss datteren til typen min,ho bli 4 i desember,"problemet" e at ho e veeeeldig sjalu.E i som har ho stort sett hele dagen så ho koser seg sammens med meg når datteren min på 7 e på skolen o.l.Så ho har ikkje grunn te å være sjalu,e like glad i ho som i datteren min. Det e bekymre meg over e når babyen kommer i hus,for når ho ikkje får det som ho vil,ikkje får ta fra andre unger leker,jeg koser litt med datteren min osv så slår ho og sparke ho. Sto å tenkte på det når i dusja no,at i kjæm ikkje te å tørre å gå å dusje o.l når babyen e oppe å ho e her alene,for e redd ho kan finne på noe med babyen.. Vi har hamster og ho e ganske hard mot den,sparke på buret o.l til slutt bet hamsteren henne,ho legger ting i buret å,tenke på at ho kan putte i babyen ting å i.. E fælt å si det,men e redd for at i blir gående som ei skikkelig hønemor å passe på hele tiden,har ikkje lyst til det men føle i må når ho holder på sånn.Får håpe det bedrer seg,har jo tenkt å inkludere henne veldig mye,i stell ++ sånn at ho føle ho er med,så ska ikkje akkurat "gi" henne grunn til å være sjalu. Ska sies vi har et kjempe godt forhold,å e like glad i henne som mi egen datter.På kveldene legg i ho først,har en liten lese stund med ho alene,så gjør i det samme med datteren min etterpå..Så gjør ikkje forskjell i det hele tatt... E jo mye moren sin feil det her,for ho har vært skikkelig ustabil,ikkje oppdradd datteren på en god måte osv,heldigvis snudde ho å ville vi sku ha ho fast å det har vi no heldigvis papirer på... Noen som har tips/erfaringer??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå