clangkaas Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Leiter etter vogn, da spesielt Quinni sine. Det er overraskende mange Quinni vogner som bare er brukt noen måndeder. Hvorfor det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Kanskje fordi de som kjøper vognene finner ut etter at de har kjøpt den at vognen faktisk er så liten som folk sier den er. Den blir stor sammenlagt og er utrolig liten både i bag og i sittedel.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jepp, pluss at kvaliteten er elendig. Tung er den også..
lifa og Eline Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Kan desverre ikke svare deg men det kunne de anonyme over her, tror foresten ettersvarene å dømme at det miuligens er samme person. Vi har Quinny Frestyle 3xl comfort vi har brukt i 16 mnd. Og jeg vil IKKE bytte ut vogna vår. Men tror vel det er mange som kjøper og som ikke sjekker vognene godt nok ut før de bestemmer seg. Etter hva jeg har hørt av en som jobber på babyshop er det faktisk den vognen som selges mest. Grusom? det gjelder vel igrunn ikke bare den vognen men en del andre også da vel?
Trønderjente82 Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Jeg synes ikke den ser grusom ut, synes derimot den ser litt liten ut, til en høst / vinterbaby hvertfall. Har ei venninne som hadde denne vogna og når dattera fra 4mnd hadde hun ikke lenger plass i bagen med vinterpose osv. Men hun hadde ingenting å utsette på vogna bortsett fra dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå