Gå til innhold

Flere "hormonelle"humørsyke damer her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så sliten og lei av meg selv. Humøret mitt svinger så voldsomt. Blir lett sint og irritert, for så å bli helt på gråten... Dette er veldig ulikt meg til vanlig! I stad feks så ble jeg bråirritert på sønnen min på 2,5 år fordi han ikke hørte på meg. Han begynte å gråte og like etterpå spurte han "Er du glad igjen nå mamma", og da fikk jeg tårer i øynene og ble lei meg..Slitsomt. Noen dager går alt greit, andre ikke. De rundt meg blir også litt slitne:-)

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ærlig talt, ta deg sammen!!!

Skrevet

Er forresten 10+6, så forhåpentligvis roer det seg snart..

Skrevet

Hei du anonym!

Hvis du ikke har no bedre å gjøre enn å komme med slike kommentarer, kan du gi faen!

Dette er en side for gravide, slik at de kan "klage" så mye de vil. Slik at ikke de kommende fedrene blir overrøst av syting.

Skrevet

humøret mitt svinger noe voldsomt det også, men heldigvis er det bare sambo det går utover foreløpig. De på jobben har ikke peiling enda..

Det går nok over skal du se. ;-)

Skrevet

Hæææææ? Kommende fedre?

HVIS HUN IKKE KAN TA SEG SAMMEN OG SKJERPE SEG VIL DET GÅ UT OVRE SØNNEN HENNES, OG DET ER IKKE BRA!

Skrevet

Marik - du er helt normal:-) Jeg bitcher det ene øyeblikket, stortuter i neste, og hopper glad rundt deretter igjen. Grein da jeg så en søt hvalp på tv i går - snakk om hormonell... Stort sett går det ut over min bedre halvdel. Jeg prøver å skjerpe meg men mister litt kontrollen av og til... Flaut...

Skrevet

Mens vi snakker om hormoner her, kan du ikke gå et annet sted og skrike? (store bokstaver) Skjerp deg selv, du. Sliter du også med hormonene, kanskje :-D

Skrevet

det er du ANONYM som skal ta seg sammen........

Skrevet

SÅ MARIK FÅR LOV TIL Å VÆRE HORMONELL OG LA DET GÅ UT OVER SØNNEN SIN, MENS JEG IKKE FÅR LOV TIL Å SI IFRA OM HVA JEG MENER?

DERE ER SYYYYYYYYYYYYYKE!

Skrevet

Gidder du å skru av caps locken, din, hormonelle anonyme?

Skrevet

"Flere "hormonelle"humørsyke damer her??" spør HI. Visse ting tyder på det, ja. *flirer*

Skrevet

Ha ha anonym:-))) Nå ble jeg faktisk lattemild. (Sånn er det med disse hormonene vettu;-) Jeg er ikke voldelig altså. Tror nok alt går bra med gutten min... Han fikk bare streng beskjed om at grensen var nådd.

Skrevet

Hmmm.... Hvorfor "piper" du om det her inne da??

Skrevet

Som sagt i HI, er lei av mine store humørsvingninger og bråe reaksjoner. Og er nysgjerrig på hvordan andre her inne har det.. Tydelig at du slipper det, så da er du heldig:-)

Skrevet

Har vært som en furie til tider jeg også.

Ser ut til å ha roet meg litt nå :)

Men, det er noe med disse hormonene som løper løpsk.... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...