JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jenta mi har MANGE bæsjebleier om dagen, tror det er ca seks bleier daglig. Er ikke det litt voldsomt da? Synes hun bæsjer i et sett....
*ønsker nr 2* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 tja, ikke vet jeg.. hva får hu av mat? mini min får mm, de første ukene dreit han i et sett.. nå er han seks uker, og de to siste ukene ca, har det gått noen dager mellom....
Mrs Bøll Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Så lenge du ammer er det like vanlig med bæsjebleier flere ganger til dagen som en bæsjebleie en gang i uka. Litt slitsomt å skifte alle bleiene (spesielt dersom de kommer midt på natta), men da vet du ialle fall at tarmene fungerer =).
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Hun får bare mm, og hun er bare tre uker gammel... Kanskje det regulerer seg snart da:) Begynner jo å lure litt, om det er normalt å bæsje og sove så mye som lille dokka gjør. Det virker jo som om all maten gr rett gjennom. Hun sover og bæsjer og spiser, that's it liksom--- hehe:)
*ønsker nr 2* Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 hehe var det knærten her gjorde de første ukene og.. nyt de:P hehe.. nå er han mer våken, og skal ha masse oppmerksomhet + at han blir fort sinna, se innlegg litt lenger nd.. hehe.. men på mm så er det som hun under sier, normalt med masse hele tiden til knaskje 1 gang i uka
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja, godt med alt man finner ut at er helt normalt =) Føler meg litt klønete på dette mamma-greiene nå i starten merker jeg..
Mammamia:) Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Snuppa her i huset hadde litt bæsj i hver eneste bleie til hun var 10 uker! Hadde konstant sår rompe, stakkars! Da plutselig ble det stopp og det kunne gå opp til flere dager mellom! Var ganske så deilig å slippe og skifte bleie så ofte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå