*ønsker nr 2* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 for det første.. altfor varmt til tassen i denne varmen.. stakkar ::( for det andre... han trur han er større enn han er.. og blir sint når han ikke får til noe han vet han klarer, eller når jeg ikke lar han få lov tl noe(herregud, han er ikke 6 uker før på lørdag!)... han reiser seg når han ligger på magen min på fanget, jeg setter han pent ned... for han skal jo ikke være så stor ennå... ekke sunt for han ennå.. og han så sint da.... for han vil jo være stor og sterk...og illsint, når jeg har han for liggende i armene mine.. han skal være mer på skrå, må jo få se!!! nei, denna krabaten skjønner jge meg ikke på... han er jo ikke stor ennå.. men allikevel... han gjør alt han ikke skal klare ennå, og det bevisst... greit, motorikken er helt på trynet, men når han han ligger inntil magen min,, og setter bena skikkelig ned og reiser seg, er det bevisst... syns det er skummelt jeg, for jeg rekker ikke reagere før han har tyngde på bena... syns han kan vøre baby litt til jah...
snartmammapåny Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det med beina gjør småen her og. Tar skikkelig spentlak i magen min når jeg skal fx rape han. Dette har han gjort helt siden han var nyfødt. Prøver og å "stoppe" han når han prøver å "stå", så han ikke skal få så mye vekt på de små føttene. Min vel heller ikke ligge for flatt, helst vil han bli bært fremovervendt så han får med seg alt. En liten luring rett og slett;) ER ikke alltid han vil henge på skulderen og rape heller, det går bare om han er trøtt, noe han skjeldent er, så rapingen her i huset må foregå enten flygende eller fremovervendt.. En liten lurifax;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå