Gå til innhold

Hvilken farge på vogn....

ole brum:-)

Anbefalte innlegg

Vi har bestemt oss for å kjøpe TFK twinner twist. Venter to små prinsesser:-)

Men klarer ikke å bestemme meg for fargen!! Vognene finnes i svart, kaki, rød og blå. Har litt lyst å ha forskjellig farge på baggene og sportsvogndelen, slik at vi frå "ny" vogn når vi er ferdig med baggene.

Tenkte at svart var en fin og praktisk farge til sportsvogndelen siden barma da kan være litt skitten når de skal sitte i den. Det er hender jo de må sitte i vognen med kjeledress eller regntøy som ikke er helt reint.

Men så var det bagene. Har veldig lyst på røde, men da jeg så fargen i butikken syntes jeg den var litt oransje-rød!! Andre som også syntes det? Men da jeg så andre typer vogner som også var rød så syntes jeg ikke de heller var så fine i butikken. Men når jeg ser røde vogner på gaten så synes jeg de ser veldig fine ut. Får man et annet inntrykk av fargene i butikkene enn på gaten....??????

Noen som har noen gode råd når det gjelder valg av farge? Hvilken farge har dere andre valgt?

Hvis jeg ikke velger røde bager, så tror jeg det blir svarte. Men de virker igjen litt "harde" i fargen!

vanskelig dette her:-) Takker og bukker for alle som svarer:-)

Fortsetter under...

Hei!

Du kan garantert få lov å ta vognen ut i dagslys for å se fargen.

Jeg tenkte som deg at det hadde vært greit med forskjellige farger for å få litt variasjon. Men, nå fikk vi 2 gutter - rødt var ikke veldig aktuellt da. Den beige syntes jeg var litt spesiell, så da ble det sorte bager og sportsvogn. Kanskje litt kjedelig - men fant ut at det var lett å variere på litt tepper og dynetrekk i steden(",) Nå er guttene litt over 3 uker - og vi er super fornøyd med valg av både farge og vogn! Gled deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...