sevilla1 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Har vært igjennom den vanlige syklusen med mens og så ulike faser med sekret (unnskyld meg) - sånn som beskrevet på pernilleinfo. Nå er jeg to uker over ikm - ikke noe mens, masse symptomer - men testet negativt (senest på mandag denne uken). Har de siste tre dagene hatt mye uflod, mer enn jeg er vant til. Den er tynn, lukter ikke, og er litt vannaktig og klebrig. Noen som har erfaring med dette? Lurer på om det kan være noe galt i og med at jeg har så mye vondt med mensmurringer (hatt det siste 4 ukene - mer eller mindre) - men ikke noe mens eller gravid?
Aget Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei jeg hadde slik utflod når jeg var gravid,det er vistnok helt normalt! Det sies at mange ikke får pos.test før i uke 8. kanskje du en av dem? Håper du tester pos snart:) Lykke til:)
♥Tullerusk♥ Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hmmm kanskje ta en ny test og dra til legen? Høres litt ut som om du er gravid altså... men at du kanskje prduserer for lite hCG...ikke vet jeg, men denne skal jo stige etter jo lengere du går gravid da...(eller noe sånt) håper du finner ut av det da... Lykke til klem
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 jeg er gravid nå (bare inne å snoker litt her=)), og min utflod forandret seg etter jeg ble gravid... ligner slik du beskrev den så du skal ikke se bort i fra noe som helst du=) hehe...
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 oj det var ett bra spørsmål for akkurat det samme skjer meg nå. Har veldig mye utflod, tynn og fargeløs, pleier ikke å ha det. Tok en test nå og negativt utslag.......kjempe trøtt, oppblåst og en uke over forventet mens.rart... jeg vet ikke hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå