Gutt april 06 og sept 07 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Takk for et hyggelig lunsjtreff i dag på Mads & Martin. Det var deilig å sitte ute i hagen og bare nyte det fine været. Har satt opp nytt treff onsdag 13. juni kl 12 på Mads & Martin hvor vi ser an været for om det blir i hagen eller inne i restauranten. Og som tidligere er selvfølgelig dere nye også velkommen ) Mvh Elisabeth
ninamor33 Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Takk for sist! Jeg kommer, men blir litt forsinka pga avtale i Asker på formiddagen. Klem!
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hei jenter. Får ikke kommet denne gangen heller. Håper å få det til neste gang. Men det skjer så veldig masse her. Travelt som bare det.
Frøet - 77. Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Jeg har ikke vært så aktiv på disse sidene, men så nå at det var noen sosiale sjeler i nærområdet:-) Hadde vært veldig hyggelig å truffet noen i Asker/ Heggedal omr. Er flyttet hit for ikke så altfor lenge siden, og det hadde vært hyggelig å blitt kjent med flere her. Jobber ennå fullt, så lunch på dagen kan jeg desverre ikke, men jeg skal følge nøye med fremover, så håper jeg på å kaste meg med på neste møte! Kos dere med lunch:-)
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hei! Samme gjelder desverre for meg... Jeg jobber også 100 % fortsatt, så dagtreff er litt vanskelig - desverre :-( Men jeg har kjempe lyst å bli med.. Også ny i Asker.. Andre som (kun) kan på kvelstid, og som kunne være interisert i et treff ved 17 eller 18 tiden en hverdag eller i løpet av en helg?
Lilleprins og mamma Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Takk for sist! Kjempekoselig. Jeg og Mathias kommer på onsdag. Vi sees :-)
kreps1976 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Takk for sist, det var hyggelig som alltid. Jeg og Markus kommer også Lene
snart lille venn Skrevet 12. juni 2007 #8 Skrevet 12. juni 2007 Hei hei. Denne gangen kommer også vi Irene og Olav
Sitronelle Skrevet 12. juni 2007 #9 Skrevet 12. juni 2007 Hei, Jeg skal prøve å få kommet meg ned dit. Har litt flere ting og tang som skal gjøres på onsdag, men skal få sett om vi får skviset oss inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå