Gå til innhold

Hvor hysteriske er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på en skala fra 1 - 10 ?? jeg vil si jeg er sånn 3-4.... har ei venninne som ikke lar noen ta i babyen uten nyvaskede hender, og vasker og støvsuger hjemme hver dag fordi hun er redd babyen skal ha støv rundt seg...det kaller jeg hysteri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, si det. Spørs hvem du spør. 3 kanskje.

Jeg er ikke hysterisk bare en fornuftig hønemor.

Skrevet

I starten var jeg vel en 5-6, nå er jeg nede i 1-2... Ikke så hysterisk, nei... ;) Mulig andre mener jeg er en 4, for jeg har holdt igjen en del mat pga mye magetull. Men nå spiser hun jommen det meste!

Skrevet

Tja... Jeg er vel igrunn ikke hysterisk.. 2-3 tipper jeg. Ang støv og diverse så har jeg gitt opp. Har en svær hund som har røyteperiode hele året. Men jeg må si jeg stresser litt hvis jeg er for lenge borte fra han (4mnd gammel). Men det kommer nok mest av melkesprengen. For jeg forlater han jo kun hos folk jeg stoler på. Og det er vel ikke hysteri.. hehe

Skrevet

Jeg lar ingen ta i min baby uten nyvaskede hender

Koker smukken minst en gang om dagen

Babyen min ligger alltid på et rent teppe, aldri rett på gulvet, sofaen etc.

Jeg går alltid med antibac i veska

og støvsuger hver dag:)

det blir vel en 8 - 9 det kankje....

Skrevet

Jeg vil kalle anonym over for en 15-16, jeg da...

Skrevet

Jeg vil vel egentlig si at jeg ikke er hysterisk i det hele tatt. Det betyr at man er panisk og ubalansert og jeg er vel ingen av delene. Altså må jeg nok gi meg selv 1 ;o)

Skrevet

ja og vel så det =)

Skrevet

Å bruke antibac er jo direkte skummelt da... De dreper alle bakterier, inklusive de som beskytter kroppen og sterker immunforsvaret!

Skrevet

møkk skader vel ikke vel.

Havner i 1 jeg da.

Babyen min satt i sandkassa når ho var 5 mnd. sammen med storesøster skal de de var møkkete.

Nå er ho 8 mnd. og elsker sand og vann gris.

Beskytter du de fra det natulige bakteriene som er i lufta vil de få et svakere imunforsvar mot sykdommer.

Og sykdommer kommer uansett om du vasker hverdag eller 1 gang i uka.

Det er hverfall min mening da.

Skrevet

2 tror jeg. Veldig rolig og lite redd.

Skrevet

Må vel ligge på 3-4 tror jeg. Med unger og voksne som flyger ut og inn stadig blir man jo tullete av støv på hjernen. Liker å ha det noenlunde ryddig og liker ikke møkkete gulv,men støvsuger ikke hver dag. Nyt livet og kos dere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...