Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenten min er blitt litt rød i dag i solen, vi har tatt på aloa vera.Ser ikke ut til å plages, men det er så varmt i leiligheten at hun ble lagt i bare bleia.

Er det vanlig å fryse når man er solbrent, er det fare for at hun blir kaldere enn vanlig liksom...Lenge siden jeg har vært solbrent tydeligvis...husker ikke!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir lett brent og de gangene jeg er skikkelig brent er jeg veldig varm i starten også blir det veldig kaldt etterhvert/får frysninger. Men jeg pleier ofte å ta en dusj da, og det gjør jo at jeg ikke er like varm lenger i utgangspunktet.

Følg litt med på henne utover kvelden så finner du jo fort ut hvordan hun har det. Ingen fare for at hun blir for kald, tror jeg!

Skrevet

Ikke for å blande meg men, det er ikke så lurt å legge svettende babyer uten noe på overkroppern, uansett hvor varmt det er. En tynn t-skjorte eller body er bra for da tørker ikke svetten på huden, men i bodyen. Dessuten har man jo ikke kontroll på evt. tepper:) Vet om flere som har fått skikkelige forkjølelser og bronkitt og det vil vi jo ikke...

Skrevet

Huden vil føles varm der man er solbrent, men personen som er solbrent kan fryse.

Noen får feber når de er solbrente, og da fryser man iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...