Gå til innhold

Hun er snart 3 mnd, skal hun ha vann også nå i varmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal vel egentlig ikke gi noe annet enn mm, men jeg prøvde med litt vann til min datter som er tre mnd... Det kan vel ikke gjøre noe skade?

Skrevet

Svetter jo de små også, og hun kan jo ikke henge i puppen hele dagen. Jeg gir jo oftere...

Skrevet

trenger ikke vann når de får mm. De første slurkene på puppen er tørsteslukker. Men om man ikke orker å dra fram puppen hele tiden så skader det ikke med vann på flaske. mme babyer får vann på flaske når det er varmt;)

Skrevet

har selv spurt jm om dette og fikk beskjed om at sålenge jeg ammet var det mer enn bra nok. De styrer det selv med å amme oftere når det er varmt, lillegutt her ammer hver 2.time/1,5.time på dagen når det er varmest, og tilbake til hver 3. på kveld og natt. Enten tusler jeg hjemme eller jeg er et sted hvor jeg har mulighet til å sette meg ned å amme, så det plager meg ikke.

Men er det upraktisk å amme hele tiden babyen krever det og du vet at hun ikke er sulten, kan du sikkert begynne såvidt med vann, ikke sikkert det blir godtatt med en gang...

Skrevet

du kan gi vann så lenge det er kokt...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...