M*A*S*H* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det er 30 grader varmt ute - jeg leser til eksamen (og bimmer samtidig) Åssen er formen i dag, jenter? Jeg er SVETT. Og i min uke 8, ifølge kalenderen.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Her sitter vi i stua med varmepumpa på kjøling på 20 grader. Jeg sitter under teppe, er litt frysepinn, mens gubben sitter i shorts og svetter.
tudeluuu Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Har ikke særlig med matlyst, og er bare slapp og hoven i beina (blir det alltid av varmen). Er helt uutholdelig! Men jeg klager ikke, for det er visst ikke spådd å vare så lenge, og jeg prøver å innbille meg at vi er i syden, siden den planlagte sydenturen vi skulle hatt i sommer ikke ble noe av =) Deilig å få litt sol på kroppen =)
M*A*S*H* Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Dette er bedre enn syden:-) Bortsett fra at jeg ikke har ferie ennå, da. Men fint å sitte ute og lese!
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Er også i uke 8, og er helt skutt etter å ha vært med på stranda og fisket krabber i hele ettermiddag. Varmen er god oppvarming for meg, for til tirsdag drar vi til syden... Ho ho... Skal bli godt med ferie snart.
M*A*S*H* Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 Heldig du er:-) Kos deg masse, husk faktor!
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Jepp det må jeg. Den ene datteren min er en skikkelig rødtopp, og hun bruker faktor 30-50. Merker at sola tar anderledes på meg også nå. I de forrige svangeskapene min har jeg også fått farge raskt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå