Gå til innhold

ul lege mork braut og eli smedvik??


marita*mamma*har fått jenta

Anbefalte innlegg

noen her som har gått til begge disse?

 

hvem syntes dere var best og kjekkest og gå til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Kommer fra "bli gravid" og tenkte kanskje jeg an hjelpe???

 

Eli Smedvik har nettopp startet egen praksis på Hillevåg, Hun har jobbet ved føde/gyn. i MANGE år på sykehuset. Er visst veldig hyggelig og dyktig. Og er nok "eksperten" på de gravide?!

 

Rune Mork Braut har drevet egen praksis i mange herrens år. Er svært kjent for bruk i saker ved ufrivillig barnløshet, syklus forstyrrelser, blødninger.... Alt en gyn. kan møte på. Han er sinnsykt dyktig og tar deg virkelig på alvor. (i følge min lege og venner av meg) Så jeg vet hvertfall kan vil følge deg opp visst behov for det under sv.skapet.

 

Selv er jeg kommet til min 11 pp og har time hos Mork Braut nå i juni. Valgte han fremfor Smevik pga. han er "eksperten" på dette med barnløshet. Dessverre er ventetiden laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang! 2 mnd. for min del. Og nå er det snart sommerferie også.

 

Forstår du veldig gjerne vil ha den BESTE!!!! Tror de er temmelig like bra når det gjelder gravide.... Smevik har nettopp startet og har kanskje ikke fått fylt opp lista si enda??? Jeg kunne få time hos henne allerede etter 1 uke da jeg tok kontakt i begynnelsen av mai.

 

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var hos mork i mitt forrige svangerskap og var veldig fornøyd med han.så var jeg nå hos eli smedvik i uke 9 men forskjellen er jo stor fra ul for 5 år siden til nå.følte kansje bare at mork tok seg bedre tid til meg da jeg var der...men vet ikke...likte veldig godt eli også og har fått time til henne igjen når jeg er i uke 20.men lurte heller kansje og få gå til braut...jeg har jo krav og komme dit rundt uke 16-18.

 

hvem ville du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...