Becky333 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hei. vi er i 2pp og har el i disse dager og vi har oss som besatt hehe. det jeg lurer på er om det er noen små tegn/symptomer allerede nå, skal ha ikm i uke 25, men føler liksom på meg at det er noe... vanskelig å forklare, har vært litt rar under navelen i hele dag, type "dårlig-mage-følelse.." noen som vet?
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det er ikke el-smerter du har da??? Skulle tro det var litt tidlig med symptomer dersom du har el i disse dager
Becky333 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 er nok sansynligvis det. Har så lite kjennskap til de smertene, har gått på piller i mange år og ikke tenkt noe særlig på dette med el-smerter etc. Er også ganske forvirra ang syklysen min. Pleier man å kjenne at selve befruktningen skjer? festing og alt det der? takk for svar
løveprinsen <3 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Heisann! Jeg har nettopp sendt post til deg. Jeg fikk positiv EL test på mandag, og dermed IKM i uke 25. Håpeer den sitter igjen denne mnd. Tester du for å finne EL? Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå