Gå til innhold

Paranoid...


Gjest

Anbefalte innlegg

Herregud.. Jeg er blitt helt sjuk i hodet i løpet av denne graviditeten

:P Trodde ikke det var mulig å bli så paranoid for en som til vanlig er rolig og avbalansert.. Heeh.. Men nå er det nemlig det at jeg hadde tre dager i strekk hvor det stakk masse i siden; det stakk nesten konstant, og det var så godt å kjenne! Men så..etter det, så synes jeg nesten det har blitt stille.. Ikke stikker det, og kvalmen er borte! Er kaaanskje litt øm i puppene fortsatt, men jeg begynner jo å betvile det og... Kan det være tilfelle at man kan få midre symtomer så tidlig? (Må legge til at jeg merket dette ETTER at jeg leste at det var mulig at reken dør uten at man legger merke til det...så jeg tar høyde for at det kan være innbildning..hhehh..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Hvor langt er du på vei?

Jeg er 6+5, og i denne uken har alle symptomer forsvunnet helt!

Snakket med legen på mandag, og fikk beskjed om at dette var helt normalt!! Jeg var nok bare en av de heldige!!!:-)

Nå skal jeg på kontroll i morgen, bare for å vær på den sikre siden...(opplevde en ma da jeg var 11 uker på vei)

Men har lest flere plasser+ jeg har snakket med de inne på 2.trim - å det er helt normalt å ikke ha symptomer/at symptomene forsvinner!!

Så lykke til!!!

Alt går nok så bra skal du se!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende svar.. Jeg er akkurat 8 uker i dag, og har alt vært på ul og sett at hjertet slo fint..Men synes det er rart at kvalmen er helt borte :? Men det går seg vel til :) Som sjefen min sa; går det galt så er det en trøst (mager, men dog..) at det er naturens måte å rydde i noe som ikke er som det skal, på. Føler jeg har liten grunn til å "klage" når jeg ser hvor mange som virkelig har mistet. Må nok bli flinkere til å sette pris på det jeg har nå :)

Lykke til med kontroll i morgen, og videre i svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...