*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Skjønner ingenting. Begynte å tro at jeg var gravid så viste testen hos legen neg :-( tester hjemme( over 3 dager)og alle har det vært lysrosa strek på. QR og strimler. Har IKM i morra, kan det være for tidlig? Hun på legekontoret sa at de testene de har på apoteket var sikrere enn de de har.Ofte. Hun sa jeg burde teste om en uke igjen. Har jo så mange symptomer også da :-)........................... Klem fra en som er litt lei meg.
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 De sier at en ikke kan få falsk positiv, bare falsk negativ;) Lykke til:)
M*A*S*H* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Ikke vær lei deg - test igjen om en uke når hcg-nivået er høyere:-)
Bohema77 Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Har opplevd det samme jeg òg. Tok flere tester på legekontoret som var negative, men det var tidlig. Tester fra apoteket er viser tidligere HCG nivå enn hos legen, men de kan jo gi usikre svar.. Det beste er å teste seg igjen, men å vente noen dager og "kjenne" etter graviditetstegn...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Hvorfor teste sååååå tidlig? Kan jo være at du bare er kjemisk gravid?!
juniorkrabaten Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Hva i alle dager er "å være kjemisk gravid a?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 At egget bare streifer borti livmorveggen og setter i gang hcg-produksjonen uten at det fester seg sikkelig. Da vil mensen gjerne komme noen dager over tida uten at det er en SA av den grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå